JellyPages.com

Khamis, 14 Mei 2015

SIMPANAN UNTUK PENGAJIAN ANAK-ANAK

Sebut tentang simpanan, memang ramai pun yang dah menabung untuk pembelajaran anak-anakkan? Ingat dulu, masa saya nak melanjutkan pelajaran ke IPTA, sumber kewangan yang diperolehi untuk meneruskan pengajian adalah dengan pinjaman PTPTN. Alhamdulilah dapat pinjaman 100% untuk bayar kos pengajian dan ada lebih duit untuk menyara hidup di IPT.

Baru-baru nie, saya dapat tau yang anak buah saya dapat melanjutkan pelajaran ke IPT tapi pinjaman daripada pihak perbadanan hanya dapat sebanyak RM15,000 manakala jumlah kos yuran pengajian berjumlah RM40,000. Aduhai, mana nak cari duit yang selebihnya untuk bayar kos pengajian tu kan?
Nasib baiklah mereka ada sumber lain, alhamdulilah!

Anda tak rasa risau ke dengan situasi nie, yang mana nanti lg 10 tahun bila mana anak nak sambung belajar tapi kita sebagai ibu bapa tak dapat nak menyediakan sumber kewangan yang cukup untuk mereka meneruskan pengajian. SAYA RISAU!

Saya terus teringat dengan syarikat POWERGOLD yang saya join nie. Betullah konsep syarikat nie yang menggalakkan kita menyimpan emas sekurang-kurangnya 1g sebulan. Harga dalam RM200++.
Kalau kita mula menyimpan sekarang secara konsisten, in sya allah lagi 10 tahun, mesti banyakkan emas kita! Masa tu bolehla kita jualkan untuk menampung kos pengajian anak-anak dan dapat keuntungan yang berlipat kali ganda kerana harga emas yang semakin meningkat pada tahun tersebut.

Anda boleh pilih untuk menyimpan dinar, goldbar atau barangan kemas...
Untuk join ahli powergold, yuran keahlian sebanyak RM456 dan anda akan keahlian seumur hidup serta mendapat sekeping 1/4 dinar percuma( yang bernilai RM200)

BANYAK LAGI KELEBIHAN MENJADI AHLI POWERGOLD, NAK TAHU DENGAN LEBIH LANJUT, JANGAN LUPA UNTUK HUBUNGI SAYA....


AGENT POWERGOLD
MARDIANA
012-6623520

Tiada ulasan:

Catat Ulasan