JellyPages.com

Sabtu, 2 Mei 2015

KENAPA ANDA PERLU MENYIMPAN EMAS!

Assalam dan selamat pagi semua. Selamat bercuti panjang yang bermula pada hari Jumaat bersempena dengan Hari Buruh sehingga la hari Isnin sempena Hari Wesak. Bagi warga Pahang, Selasa pun cuti lagi bersempena cuti untuk pilihanraya kecil.

Hari nie saya nak cerita sikit kenapa perlunya kawan-kawan menyimpan emas? Memang blog saya akhir-akhir nie banyak cerita berkaitan kepentingan emas. Al maklumlah saya kan dah jadi agen Powergold. Jadinya saya bertanggungjawab untuk menyedarkan semua tentang kepentingan menyimpan emas bagi menjamin masa depan kita semua.

Kita perlu menyimpan emas kerana emas akan memberikan kita 3 keuntungan besar iaitu:
1. Duit tak bocor. Kalau kita menyimpan duit mesti asyik terguna, terpakai atau terbelanja.
2. Senang membina kekayaan sebab emas nie seronok dikumpulkan.
3. Emas orang tak boleh pinjam macam duit.

Kenapa hati berat nak simpan emas?
Biasanya mesti kita cakap emas nie mahal dan tak ada modal. Tetapi hakikat yang sebenarnya, semua orang boleh menyimpan emas dengan bermodalkan lebih kurang RM200 sahaja. Dengan modal serendah ini, anda akan dapat memperolehi suku dinar yang cantik.



JIKA ANDA TAK MAMPU MENYIMPAN EMAS, DUIT PUN BELUM TENTU ANDA BOLEH SIMPAN.
JIKA ANDA BOLEH SIMPAN EMAS, IN SYA ALLAH ANDA BOLEH SIMPAN DUIT.

Anda nak tahu keistimewaan simpan emas? Try beli sukudinar pun cukuplah...

Ada sebarang pertanyaan? Jangan malu-malu, whatsapp je saya, Mardiana, agent Powergold anda (012-6623520). In sya allah saya akan membantu anda memberikan kefahaman yang lebih jelas berkaitan penyimpanan emas.

Sehingga bertemu lagi dengan tajuk-tajuk yang lebih menarik.
Terima kasih kerana sudi membaca..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan