JellyPages.com

Sabtu, 13 Jun 2015

JUAL!JUAL! Tikar Rotan Sarawak Murah

Sebelum nak menjual nak bagi mukadimah dulu.. Mesti semua dah tau pasal Tikar Rotan Sarawak niekan? Terkenal kerana ketahanannya, kehalusan dan kecantikan corak-corak yang sedia ada serta nilai eksklusifnya sebab dianyam tangan.

Tapi mesti ramai jugak yang mengeluh, nape mahal sangat? Sebenarnya harga yang ditawarkan sangat-sangat berpatutan tau. Cuba kawan-kawan fikir sejenak, kalau nak pergi Sarawak punya la susah..dengan kos penerbangan,hotel dan pengangkutan, semua tu kene ambil kira tau. Kalau dah terlanjur ke sana memanglah boleh beli Tikar Rotan Sarawak nie,TAPIIII.....anti masa beli tak dapat plak harga macam yang saya bagi..diorg tahu orang Semenanjung nak beli, mesti diorg bagi harga kaw-kaw punya..Pastu kawan-kawan ingat dah murah sangatlah tu, pun belilaaaa...

Tikar Rotan Sarawak yang saya jual ini menggunakan Rotan Segakmas. Dianyam tangan oleh penganyam tradisional masyarakat Bidayuh dan Iban (sebab tu ekslusif ). Ada 3 ikatan tali dibahagian tepi tikar (tikar biasa, kebiasaannya ada 2 ikatan tali sahaja). Semakin lama guna, semakin cantik dan berkilat tikar rotan tersebut.

Bagi sesiapa yang berminat dan ada sebarang pertanyaan boleh ke laman fb saya: mardianaabdrashid
No untuk dihubungi/ whatsapp/ viber: 012-6623520
E- mail: mardianaabdrashid@yahoo.com
Sebarang komen dan pertanyaan akan dilayan dengan segera(cewah....servis bagus punya)
Selamat bershopping...

Picture no 1: Corak jalur
Picture no 2: Corak perisai
Saiz: Ada 2 saiz- 7 x 10 kaki (paling besar)
                          - 6 x 9 kaki (medium)

# Untuk makluman semua, saya tidak lagi menjual Tikar Rotan Sarawak bermula Januari 2015. Ini adalah kerana kawan saya merangkap supplier dah balik berpindah ke Semenanjung..Terima kasih kepada semua yang telah msg/whatsapp saya, berminat untuk membeli tikar ini..In sya allah kalau saya tibe2 meniaga semula tikar rotan sarawak nie, saya akan inform semua ye...








Tiada ulasan:

Catat Ulasan