JellyPages.com

Rabu, 22 April 2015

MARI BERKENALAN DENGAN SYARIKAT POWERGOLD

Mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa saya beria-ia memperkenalkan tabungan emas nie kan! Bukan apa, saya pun semakin celik emas, jadinya saya pun nak share apa-apa yang saya tau berkaitan emas nie dengan harapan kawan-kawan saya kat luar saya pun dapat menambah ilmu dan mendapat kesedaran betapa pentingnya menyimpan emas bagi menggantikan nilai wang yang ada.

Jom kita berkenalan dengan POWERGOLD...

1. Merupakan syarikat milik Bumiputera 100%
2. Bayaran yuran keahlian serendah rm456 sekali seumur hidup untuk servis dan perkhidmatan syarikat..(Bayar yuran akan dapat sekeping 1/4 dinar percuma yang bernilai RM200)
3. Salah satu kelebihan menjadi ahli ialah dapat membeli emas dengan harga ahli. Beli emas dapat bonus dan pelbagai intensif daripada pihak syarikat.
4. Harga emas powergold adalah lebih murah kerana harga emas dikemaskini setiap hari dan mengikut harga pasaran emas dunia.
5. Ada 3 konsep dlm powergold iaitu saving,trading dan networking. Tiada paksaan untuk buat networking...tapi kalau buat, hasilnya memang lumayan.
6. Matlamat utama syarikat ialah untuk melatih masyarakat supaya celik emas dan menyimpan emas untuk kesenangan di masa hadapan. Ini kerana emas kalis inflasi.

JOM SIMPAN EMAS! Hanya di POWERGOLD !
1g, 1 bln, 1 keluarga, 1 Malaysia

AGENT POWERGOLD
MARDIANA
012-6623520

Tiada ulasan:

Catat Ulasan